מכירה קרקע לבנייה, München, München, גרמניה, starnberg

מכירה - Cod. 31841

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 6350 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 3

בחוף המערבי של אגם סטארנברג שלנו כ 5700 המ"ר הוא מגרש חניה גדולה, זה מהווה כ 650 אזור החוף מ"ר פרטי, עם גישה חופשית אל האגם, על ידי שביל צר מן העלילה הראשית בנפרד.
התפתחות היוקרה של שטחים נרחבים מציעה לאורך כל היום זריחה יפה מעל החוף המזרחי של האגם אל שקיעת אטמוספרי כסופי בערב. זהו דבר נדיר בחוף המערבי של האגם סטארנברג.
הנכס מפותח ניתן להגיע דרך כביש פרטי ארוך 50 מטר. תוכנית הפיתוח הקיים מגביל בטענה משלושה צדדים על ידי הטבע הירוק.
נכס האגם המוצע הוא אחת הקרקע בבניין שעברה על אגם סטארנברג, דבר נדיר כי עם ההצהרה "במיקום הטוב ביותר" ו- "התצוגה טובה ביותר" מתואר בצדק.
אזור חלקי של הקרקע מכוסה בצד הצפוני-המערבי עם תכנית פיתוח, בעוד מדובר בשטח קרקע כולל של כ 690 מטרים רבועים.
ניהול
עם המיקום הייחודי שלה בין מינכן הנוף הנשגב של בוואריה אלף פלדפינג מציעה תערובת אטרקטיבית ביותר של קירבה למרכזים וגישה עירוניות גני עדן הטבע נפלאים. בנוסף, במרכז העיר מינכן ברכבת או דרך הכביש המהיר A95, ניתן להגיע בתוך כ 30 דקות.

יש אגם סטארנברג להציע חברתי כמעט הכל היום. מסורת הבווארית, אבקות, מסעדות יקרות, גינות בירה לבביות גולף אגדי. הם נפגשים הקניות הרגועות במקום שבו אין משאלה נשארת פתוחה.
כמו כן, סטארנברג או Tutzing להציע את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, מוסדות חינוך מעולה עד בית הספר הבינלאומי מינכן (MIS), וכן הצעות תרבותיות מגוונות לכל הגילאים.
מגוון רחב של מתקני ספורט ופנאי הוא דבר מובן מאליו. אתרי הסקי הראשון באלפים ניתן להגיע בתוך פחות משעה.

סביב האגם סטארנברג להציע מסלולי גולף רבים מספיק מגוון על ירוק. וברור - חובבי ספורט מים מכל הסוגים נפתחו כאן גן עדן אמיתי.

עלילה:
6350 מטרים רבועים של קרקע

המעובד

אגם סטארנברג הוא אגם בבוואריה, 25 קילומטרים דרומית מערבית למינכן. האגם קרוי על אגם קונסטנץ, Müritz, לימת חים ואת האגם שוורין הוא האגם החמישי בגודלו בגרמניה, בשל העומק הממוצע הגדול שלה אבל המים-רוב השניים.

מהייחוסים המוקדמים של האגם כמו Uuirmseo ניתן למצוא במסמך של 818, אשר מתייחס Holzhausen am Würmsee. [3] זה היה מאוחר Wirmsee כך על מקור מוקדם ממועד הקיסר לודוויג של בוואריה (1314-1347). [4] השם נובע IRM W הנהר (עכשיו וורם) זורם כמו הזרימה בלבד מהאגם ב סטארנברג. במאה ה -19, את האיות של שני המים ואחר כך הלכה אל וורם ו Würmsee. רק מאז 1962, האגם נקרא אגם סטארנברג רשמי, מונח זה התחיל לצבור יותר ויותר כאשר האגם ידי בניית קו רכבת מן "תחנת כנף Starnberger" לשעבר תחנה המרכזית של מינכן כדי סטארנברג עבור מספר גדול מסוף המאה ה -19 הושג על ידי תושבי העיר כיעד. האגם גם נושא את הכינוי Fürstensee.

פינה: 56.36 קמ"ר
אורך: 19.45 ק"מ
רוחב: 4.675 ק"מ
נפח: 2,998.92 מיליון מ"ק
אורך: 49 ק"מ
עומק מקסימאלי: 127.8 מ '
עומק ממוצע: 53.2 מ '

בשפות כנס הן גרמנית ואנגלית
מכירות של פרטים

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB